פתאום אהבה: תאיר זכרה את תכול העיניים מהנח"ל - סרוגים

פתאום אהבה: תאיר זכרה את תכול העיניים מהנח"ל

פרויקט רומנטי לטו באב, סיפורי היכרויות שעושים פרפרים בבטן: והפעם, תאיר ועדן, שאחרי שלוש שנים של גלגולים, דרך אנדרטת הנח"ל, מחו"ה אלון והתחנה המרכזית, בסוף התחברו

author-image
פתאום אהבה: תאיר זכרה את תכול העיניים מהנח"ל
  אוסף פרטי

הסיפור של תאיר כהן (23) ועדן קופרמן (24) שמתחתנים בחודש הבא, התחיל לפני שלוש שנים באנדרטת הנח"ל. עדן לא ידע את זה, אבל תאיר כן.

המפגש הראשון שלהם היה לפני שלוש שנים, כששניהם שירתו כמפקדים בצבא. תאיר פיקדה על עולים חדשים במחו"ה אלון, ועדן על לוחמים בחטיבת הנח"ל. תאיר הגיעה לסייע בארגון טקס באנדרטה, ועדן היה שם עם חייליו. הם החליפו כמה מילים, היה קליק, אבל זהו. השניים נפרדו איש איש לדרכו.

קרנבל בנח"ל (צילום:אוסף פרטי)

משהו אצל תאיר נדלק, אבל היא מיהרה לפסול את האפשרות על הסף כי לעדן לא היה שום סממן דתי. בפועל, הוא היה אז בתהליך חזרה בתשובה, אבל היא החליטה שלצאת עם בחור חילוני זו לא אופציה, והמשיכה הלאה.

כעבור שבוע, בן, חייל של תאיר ממחו"ה אלון שהמשיך לנח"ל, הוזמן לדבר בבסיס עם החיילים החדשים. הוא פנה לתאיר בבקשה שתשיג עבורו אישור יציאה מעדן, המפקד הנוכחי. המספר נשלח לתאיר, השניים דיברו מעט, אבל אם ציפינו שמכאן האהבה תפרח, בפועל לקח להם עוד זמן.

שלושה חודשים עברו, והמפגש הקצרצר של תאיר עם עדן המשיך לשבת לה בראש. היא החליטה לעשות צעד, וכמו שכל בחורה עושה מדי פעם כדי לגשש, התקשרה בטעות בוואטסאפ. "אם הוא ירצה, הוא יקלוט וידע איך למצוא אותי".

השניים דיברו קצת, אבל השיחה נקטעה די מהר כי באותו זמן לעדן הייתה חברה אחרת, וכי הסיפור שלהם היה צריך להתגלגל עוד קצת. תאיר מחקה את ההתכתבות, מחקה את המספר, ושכחה.

שנתיים וחצי עברו, והגורל או ההשגחה הפרטית, לא נתנו שהם יפספסו זה את זו.

עוד באותו נושא

צפו: זה מה שירושלמים חושבים על ט"ו באב

ביום שגרתי של תאיר בעבודה, כמוכרת בחנות "דברי שיר" לספרי יהדות, הגיע בחור תכול עיניים. הוא היה עם תיק גדול על הגב, מסכה שמכסה כמעט כל הפנים בגלל הקורונה, וחיפש את ספר התניא. "אני רואה בחור עם ציציות, בלי כיפה, משהו מוכר לי אבל אני לא מצליחה להבין מאיפה", תאיר מספרת.

עדן, שבפגישה הקודמת שלהם היה נראה חילוני לחלוטין, היה כבר עמוק בתהליך ההתקרבות שלו לדת, ורצה ספר לקחת איתו לשביל ישראל, אליו הוא יוצא ממש עוד כמה דקות. "השיחה התחילה להתגלגל, ושנינו רצינו להמשיך לדבר, אבל נכנסו מלא לקוחות, עדן מיהר, ויצא".

עדן עלה לאוטובוס, ואמר לעצמו "אני צריך לפגוש את הבחורה הזו, ואם משהו צריך לקרות כאן, השם יסדר את זה".

"ברגע שהוא יוצא, נוחתת עליי ההבנה שאני מכירה אותו מלפני כמעט שלוש שנים. מעולם לא ידעתי איך קוראים לו, וגם זכרתי בחור חילוני לגמרי. לא הייתי בטוחה שזה הוא, אבל משהו הרגיש לי. וכשקלטתי את זה, הרגשתי נורא".

למחרת, תאיר יצאה לטייל עם חברות שהבהירו לה שהיא צריכה לעשות את הצעד. היא הצליחה למצוא את המספר דרך אותו חייל משותף, וניסתה להבין מהתמונה המטושטשת בוואטסאפ שזה אכן הבחור שמלווה אותה כבר כל כך הרבה זמן.

"רואים מישהו ממש מרחוק, הוא לא נראה דתי, ואני מתחילה לחשוב אולי הציציות שראיתי היו בכלל הרצועות של התיק. אבל ראיתי את המשפט שהוא כתב בפרופיל שלו והיה לי ברור שהעולם הרוחני פה חזק".

עוד באותו נושא

נמאס מבתי קפה? פינות מושלמות לדייטים בירושלים

"התלבטתי מאוד אם לפנות. לא הייתי בטוחה שזה הוא, שהוא דתי, ובשלוש השנים האחרונות הספקתי להתקרב חזרה לדת וזה היה לי חשוב", תאיר משתפת. "אבל החלטתי שאין לי מה להפסיד. במקרה הלא טוב- סיפור מצחיק, במקרה הטוב- חתונה". היא שלחה לו הודעה ישירה, והזמינה אותו לצאת.

אמנם לקח להם שנתיים וחצי להיפגש שוב, אבל ההמתנה במשך אותו יום לתשובה הייתה מורטת עצבים. "יום שלם הוא לא רואה את ההודעה, כי הוא היה בשביל עם פלאפון כבוי. אני אוכלת סרטים רציניים ובסוף היום מגיעה ההודעה המיוחלת- וואו. איזה מדהים. אני אשמח".

"באותו זמן הייתי בשביל, ובימים האלה במיוחד התפילות שלי היו על למצוא זיווג". עדן מספר. "אני מדליק את הטלפון, רואה את ההודעה, וגם רואה את השיחה הקודמת שלנו, לפני שנתיים וחצי".

יצא הנחל לשדות! (צילום: אוסף פרטי)

אחרי שבועיים, כבר היה להם ברור שזה זה. "עדן אמר לי שזה ברור לו בצורה מרומזת מהר מאוד, ולמרות שאני ידעתי אחרי הפגישה הראשונה, לקח לנו עוד ארבעה חודשים להתארס".

והנה, מאנדרטת הנח"ל הם בדרך לעמוד מתחת לחופה, הזוג המאושר מתחתן בע"ה בכ"ה אלול, יום בריאת העולם, מתרגשים מאוד, ומה שבטוח- יש מה לספר לנכדים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
איזה חמודים ...
בו"ה | 12-08-2022 0:10
איזה חמודים
2
מתוקים מרגשים ואת???!...
יהונתן פ | 12-08-2022 2:46
מתוקים מרגשים ואת???! תותחית ! כל הכבוד תעזו תצליחו
3
וואו איזה מתוקים!!...
מעני | 12-08-2022 6:08
וואו איזה מתוקים!! מזל טוב!
4
לא ,אתם שם...
גורל או השגחה פרטית | 12-08-2022 8:06
לא ,אתם שם בסרוגים...
5
יפה. שיהיה בשעה טובה...
יהודי | 12-08-2022 15:27
יפה. שיהיה בשעה טובה ומוצלחת. בניין עדי עד.
6
למה לא מביאים...
חמודים | 12-08-2022 18:50
למה לא מביאים סיפורים גם מהקהילה? למאי גולן לט מגיע אושר? היא צריכה להסתתר עד גיל 40 כמו שרית חדד?
, רואים...
חומי | 13-08-2022 12:58
, רואים שההורים שלך אחים, זה מסביר את הטמטום שלך כלב