קרלו בונומי, המדבב של "מר-קו", הלך לעולמו בגיל 85 - סרוגים

קרלו בונומי, המדבב של "מר-קו", הלך לעולמו בגיל 85

קרלו בונומי היה ליצן, שחקן ומדובב איטלקי, והלך לעולמו בגיל 85 באיטליה. הוא ידוע בעיקר בשל דיבובו המפורסם לדמותו של "מר קו", בסדרת סרטוני אנימציה האיטלקיים משנות ה-80

קרלו בונומי, המדבב של "מר-קו", הלך לעולמו בגיל 85
  (צילום מסך מתוך פייסבוק)

קרלו בונומי היה שחקן, מדובב וליצן איטלקי, שנודע בעיקר הודות לדיבוב שלו לסדרה "מר קו" (באיטלקית: La Linea). בונומי נולד ב-1937 ונפטר במילאנו בגיל 85. 

מר קו היא סדרה איטלקית של סרטוני אנימציה, שיצר הקריקטוריסט ומייצר הפרסומות האיטלקי אובסלדו קאבנדולי. לסדרה 225 פרקים קצרצרים, באורך שתיים וחצי דקות כל אחד, והם הופקו במקור לשידור בערוץ האיטלקי Rai. בשנים 1971-1986.

עוד באותו נושא

ג'ון טרבולטה נפרד מ"סנדי": זוגתו האגדית מהמחזמר גריז

לפני שהפכה לסדרה, הדמות של רב קו הופיעה בפרסומות של חברה איטלקית לייצור סירים. לאור ההצלחה המסחררת של הפרסומת וההיכרות של הצופים עם הדמות, נוצרה הסדרה שהתפרסמה ברחבי העולם.

הסדרה שודרה בלמעלה מ-40 מדינות ברחבי העולם. פרקי הסדרה נמכרים גם היום, בגרסת DVD, והדמות המפורסמת של רב קו ממשיכה להופיע בפרסומות שונות.

בישראל, שודרה הסדרה לראשונה בערוץ הראשון בשנות השמונים, כחלק מהתכנית "חברים מצוירים" בהגשת גילת אנקורי. החל מ-2009, הסדרה משודרת בערוץ ג'וניור.

פסקול הסדרה הוא של מוזיקה שנוצרה על ידי פרנקו גודי, בסגנון ג'אז. קרלו בונומי מדבב את הדמות של מר קו, שמדברת בתערובת של קולות ומלמולים בג'יבריש, במבטא איטלקי כבד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו