לא נעים להגיד, אבל הזוגיות שלכם בנויה על אינטרס - סרוגים
סרוגות , תוכן שיווקי

לא נעים להגיד, אבל הזוגיות שלכם בנויה על אינטרס

"אני אגיד לכם משהו, שאולי יהיה לא נעים לשמוע, אבל כל קשר מתחיל באינטרס. אין קשר שלא מתחיל באינטרס. זה מה שהניע את הזוגיות שלכם, האינטרס שכל אחד מצא בשני

author-image
לא נעים להגיד, אבל הזוגיות שלכם בנויה על אינטרס
  (צילום: שאטרסטוק; תמונה קטנה: יעלי סטרול)

"כבר הרבה זמן אני מרגישה את זה, הוא פשוט  לא אוהב אותי יותר", אמרה שירה.

"אני לא אוהב אותך? איך את אומרת עליי כזה דבר?", הגן על עצמו יאיר.

עוד באותו נושא

איך תעזור לאשתך להיות אמא?

"כן? שמת לב בכלל שעשיתי גוונים? שמת לב שבשבת לבשתי את השמלה החדשה שלי?  מילה לא שמעתי ממך!!! כלום!!! אני אויר. אתה לא רואה אותי בכלל. האהבה שלנו פשוט מתה! פשוט נקברה", התחילה לבכות.

"אין כזה דבר שאין פה אהבה בכלל! אתם יכולים לכעוס אחד על השני ולהיות בכסאח מאוד מאוד גדול, אבל, יש ביניכם את הדבק שהוא זה שחיבר בינכם בתחילת הקשר", עניתי לה.

לכל המאמרים: www.hannad.co.il

"אבל אז לא הכרתי אותה, לא ידעתי שכל מה שמעניין אותה זה לעשות קניות בקניון, להחליף צבע בשיער כל שבועיים ולחפש איך לבזבז את כל הכסף שאני מביא הביתה. כשהכרתי אותך היית נערה צנועה, בקושי כוס מים הזמנת במסעדה", ענה לשירה בכעס.

"אני גם לא הכרתי אותך!", השיבה לו.

"אם הייתי יודעת שאני מתחתנת עם בעל אבן שלא מסתכל על אשתו ולא איכפת לו ממנה, נראה לך שהייתי מתחתנת איתך!? אולי החילונים צודקים, אולי באמת היינו צריכים לגור יחד כמה שנים להבין איזו עסקה אנחנו עושים", המשיכה בייאוש.

"צר לי לאכזב אותך! גם זוגות שחיו יחד שנים לפני החתונה, מה שקורה אחרי החתונה, הם לא מכירים אחד את השני. גם הם משתמשים בדיוק באותם המילים שאתם משתמשים בהם. החתונה יוצרת שינוי מהותי מאוד בזוגיות ואחרי שנושאים הם מוציאים מעצמם צדדים אחרים. אבל רק שתדעו, תמיד יש אהבה".

"העובדה שהחלטתם להתחבר אחד לשני, זה כיוון שהרגשתם פנימית שיש בינכם משהו שיכול למלא את השני אחרת לא הייתם מתחברים יחד."

"אני יודע בדיוק מה היא רצתה ממני, היא רצתה את הכסף שלי, היא כנראה התלהבה שהיא מצאה גבר מסודר שיודע להרוויח כסף, שיש לו דירה ונכסים, אז היא התלבשה עליי, הכל היה אינטרס אחד גדול. איזה אהבה? אני לא תמים יותר", יאיר צעק.

"מה? אתה לא מתבייש? אמרת שעד שהכרת אותי היית זאב בודד, שכולם חיפשו רק את הכסף שלך ואת הקשרים שלך ואף אחד באמת לא הצליח לחדור אל הלב שלך כמו שאני עשיתי את זה. איך אתה יכול להגיד כזה דבר? אתה היית אומלל לפני שהכרת אותי", בכתה.

"אני אגיד לכם משהו, שאולי יהיה לא נעים לשמוע, אבל כל קשר מתחיל באינטרס. אין קשר שלא מתחיל באינטרס. זה מה שהניע את הזוגיות שלכם, האינטרס שכל אחד מצא בשני. לך שירה, היה אינטרס בכסף שלו ובמעמד שלו על מנת לקבל תחושת בטחון. ולך יאיר, היה אינטרס בקשר איתה לפתור את הבדידות שלך שתפסיק להיות זאב בודד".

"אז מה זה אומר? שהכל אינטרס? שאין אהבת אמת?", אמרה מאוכזבת.

"כשחושפים את האמת, היא קשה לשמיעה, אבל התשובה האמיתית היא: כן".

"אז מה לעשות? ככה אמורה להראות זוגיות?", שאל יאיר.

"חס ושלום, עניתי לו. אנחנו כאן כדי לתקן את המקום הזה ולעלות למימד גבוה יותר".

"אני לא מבין. כשהיא אומרת לי שהיא אוהבת אותי, אז למה היא מתכוונת? שהיא אוהבת את הכסף שלי? שאני רק משמש לה כלי על מנת שיהיה לה בטחון כלכלי בעולם הזה?". אמר יאיר.

"יכול מאוד להיות שכן, אבל אני יכולה להרגיע אותך, שכל הזוגות ככה. היסוד והבסיס של כל זוגיות נגועה באינטרס. זה שהקשרים שלנו נגועים באינטרס, אנחנו יכולים להסתכל על זה ב-2 צורות: אפשר להגיד או שיש פה אינטרס וזה העיקר ולכן אין פה אהבת אמת. או שהתחלנו באינטרס והאינטרס ישמש לנו מקפצה לעלות למימד אחר לגמרי. לא לחיות בדמיונות".

"האינטרס ישאר כנראה עד גיל 120. זה לא שנצליח להשתחרר מהאינטרס, אבל נצליח להכיר מימד אחר, לחיות במימד אחר. נהיה מודעים לאינטרס, אבל הוא לא ישתלט עלינו, הוא לא יכבוש אותנו. כשלא מודעים לאינטרס, או מתעלמים ממנו ולא מנסים לתקן אותו, אז הוא הופך להיות הרועץ הכי גדול בזוגיות שגורם לפירוד אחר כך. במהלך הטיפול נלמד איך לעלות מימד גבוה יותר".

=======

בשיתוף חנה דיין

הטור נכתב בהשראת הקורס של הרב אליהו לוי: טיפול שורש בזוגיות

לפרטים והרשמה לקורס המלא, לפנות למייל: hanna.tipul@gmail.com או באתר: www.hannad.co.il

חנה דיין -טיפול זוגי ופרטני. קליניקה פרטית במרכז

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כל אהבה שהיא...
חס ושלום | 23-06-2022 13:29
כל אהבה שהיא תלויה בדבר - בטל דבר, בטלה אהבה. ושאינה תלויה בדבר - אינה בטלה לעולם.
2
marriage solution
Naomi Samuel | 22-11-2022 13:30
שלום חבר, שמי נעמי שמואל, ואני רופאה ואני בת 45. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו , שאלתי אותו עם הבטחתי לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא היה לי ברירה אבל לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור לפני שלושה ימים, הוא זרק לחש אהבה לאוויר באופן מפתיע היום השני היה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בפלאפון, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת האימייל הזו:drapata4@gmail.com או ליצור איתו קשר ב-whatsapp / viber עם המספר הזה: (+66 81 302 8552) ... :) .. :) .. :) .. :) .. :). . :)