טכנאי מעליות נפצע אנוש בתאונת עבודה בירושלים - סרוגים

טכנאי מעליות נפצע אנוש בתאונת עבודה בירושלים

אדם נלכד תחת מעלית ברחוב חלת משעל בשכונת בית חנינא בירושלים. שני צוותי כבאות והצלה הוזנקו למקום ופעלו על מנת לחלץ את הלכוד מהמבנה, ובהמשך הוא פונה לבית החולים במצב אנוש

טכנאי מעליות נפצע אנוש בתאונת עבודה בירושלים
  זירת האירוע בירושלים (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

תאונת עבודה קשה: כוחות כיבוי והצלה הוזעקו הערב (רביעי) לשכונת בית חנינא בירושלים, לאחר שהתקבל דיווח על אדם שנלכד תחת מעלית ברחוב חלת משעל. שני צוותים פועלים בשעה זו על מנת לחלץ את הלכוד. בהמשך התברר שמדובר בטכנאי מעליות, אשר נפצע אנושות בתאונת עבודה שהתרחשה במקום.

יעקב מלול, חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בטכנאי מעליות שקרסה עליו מעלית (במבנה מגורים) ומחצה אותו למוות. ממד"א נמסר כי "בשעה 18:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על גבר שנמחץ ממעלית חיצונית בזמן עבודות התקנה בבניין מגורים, בשכונת בית חנינה בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה בהר הצופים, גבר כבן 50 במצב אנוש תוך פעולות החייאה".

(צילום: דוברות איחוד הצלה)

מהמשטרה נמסר כי "כוחות המשטרה הוזעקו לפני זמן קצר למבנה בבית חנינא בעקבות פציעתו באורח אנוש (על פי גורמי רפואה) של עובד אשר נפגע ממעלית נכים. מבירור ראשוני עולה כי ככל הנראה בעקבות הפסקת חשמל במקום העובד נפגע מהמעלית. העובד פונה לטיפול רפואי. חוקרי המשטרה החלו בבדיקת נסיבות המקרה והועבר דיווח למשרד העבודה".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרבי
נועם | 11-12-2021 18:21
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף