המשטרה פתחה בחקירה נגד גל אוחובסקי - סרוגים

המשטרה פתחה בחקירה נגד גל אוחובסקי

יומיים אחרי פרסום התחקיר, ועם הצטברות של עוד עדויות, המשטרה פתחה בחקירה רשמית נגד אחד מראשי ארגוני הלהט"ב בארץ גל אוחובסקי בחשד לתקיפות מיניות

המשטרה פתחה בחקירה נגד גל אוחובסקי
  (צילום: יוסי אלוני/פלאש90)

המשטרה הודיעה באופן רשמי כי פתחה בחקירה נגד אחד מראשי קהילת הלהט"ב בארץ גל אוחובסקי בחשד לעבירות מין.

שלשום פורסם בכאן 11 תחקיר על עדויות של שני גברים שטענו שאוחובסקי כפה את עצמו עליהם. בהמשך הגיעו עדויות נוספות על תקיפות מיניות של אוחובסקי, והערב נפתחה חקירה רשמית. על אף שזהותם של נפגעי עבירות מין אסורות בפרסום, המשטרה הוציאה צו איסור פרסום על פרטיהם של הקרבנות והמתלוננים.

עוד באותו נושא

סערת גל אוחובסקי | מתקפה על מרב מיכאלי


96

לאחר הפרסום בכאן 11, החלו העדויות להתפרסם. יותם הכהן, צעיר שגר כיום בארה"ב, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "הייתי בסיטואציה מינית לא נעימה ודי דוחה עם גל אוחובסקי. מכיוון שאני לא עיתון, וזה לא בית משפט אני לא חושב שהפרטים חשובים עכשיו. מי שחושב אחרת מוזמן לשאול ואספר לו בפרטי".

"אני אדגיש שמה שקרה בינינו בפירוש לא נכנס תחת ההגדרות של "אונס" או "תקיפה". לא חושב שהייתי יכול להאשים אותו בכלום בבית משפט. אבל הסיטואציה הייתה לי מאוד לא נעימה והרגשתי שגל אוחובסקי לא רק שמתעלם מחוסר הנעימות הזאת, אלא ממנף אותה כדי לקבל את מה שהוא רוצה.

ואחרי שזה קרה מספר אנשים אמרו לי שזה ידוע, ושאני לא היחיד. ומן הסתם לא אמרתי כלום, כי בשום שלב לא ממש אמרתי "לא", ומה יש לי להכנס עכשיו ראש בראש מול גל אוחובסקי, ואפילו עכשיו זה יהיה פדיחות כשאמא שלי תקרא את זה ובכלל כל הסיטואציה הייתה מאוד מפוקפקת גם בלי קשר אליו ואנשים מפוקפקים זוכים לפחות הגנה מהחברה, אז העדפתי פשוט לא לדבר על זה".

עוד באותו נושא

הורוביץ הגיב באיפוק לחבר המועצה שהטריד מינית


8

בתוך כך הבוקר פורסמו עדויות נגד איתי פנקס-ארד, חבר מועצת עיריית ת"א מטעם סיעת מרצ, ומחזיק תיק הלהט"ב בעיר, קיים לכאורה יחסי מין עם נערים שהגיעו לפעולות בתנועת הנוער הגאה 'איגי'.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו