בנות שירות לאומי? המקום הזה בשבילכן! - סרוגים

בנות שירות לאומי? המקום הזה בשבילכן!

בת שירות? חיילת דתייה? במיוחד בשבילך: "מדברות שירות" – עמוד אינסטגרם לבנות השירות והחיילות הדתיות. בעמוד זה תוכלי ליהנות מתוכן איכותי, הגרלות שוות ותוכלי גם לשתף את דירת השירות שלך!

בנות שירות לאומי? המקום הזה בשבילכן!
  (צילום: שאטרסטוק)

בת שירות? חיילת דתייה? במיוחד בשבילך: "מדברות שירות" – עמוד אינסטגרם לבנות השירות והחיילות הדתיות נפתח ממש לאחרונה!

אז בשעה טובה, התחלת לפני חודש וחצי את שנת השירות שלך! מכל כיוון שמעת שזו תקופה מהממת, מלאת חוויות וסיפוק.

אבל… המרחק מהבית, האתגרים שעולים בעבודה, הגעגוע לחברות שליוו אותך בשנות האולפנה או בתיכון, והחיים המשותפים עם בנות בדירה שהפכה להיות לך השנה לבית  – לא הכל פשוט.

אבל היי, את לא לבד! בהתמודדות נכונה עם האתגרים האלו, עם תמיכה של בנות שירות מכל הארץ שעוברות בדיוק את אותן חוויות (כן, כולן פתאום מתגעגעות הביתה, כולן חוות קשיים) ובליווי של צוות מקצועי, השנה הזו יכולה להפוך לשנה הטובה ביותר שלך.

(צילום: שאטרסטוק)

איפה כל הטוב הזה נמצא? ממש אצלך בנייד.

השנה נפתח באינסטגרם עמוד "מדברות שירות" שכל כולו למען קהילת בנות השירות הלאומי והחיילות הדתיות. ל"מדברות שירות" כבר למעלה מ600 בנות שירות וחיילות דתיות הצטרפו (תוכלי למצוא כאן חברות) והן נהנות מתוכן איכותי, מייעוץ והכוונה, ובעיקר מתחושת שייכות ומסביבה תומכת.

ב"מדברות שירות" תמצאי טיפים לשירות מוצלח, רעיונות לפעילויות ולמערכי שיעור (תוכלי להתייעץ עם בנות שנמצאות בתקן דומה במקום אחר בארץ), המלצות על תקנים ומקומות שירות, פינות שבועיות וייעוץ של אנשי מקצוע במגוון תחומים, וגם… כל שבוע תעלה דירת השבוע במדור מיוחד בעמוד. בנוסף הגרלות והפתעות לחברות הדף! אז למה את מחכה?

איך תצטרפי? עקבי אחרי "מדברות שירות" ותיהני גם את מהדף הכי שווה באינסטוש!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לכל בנות ישראל
סס | 16-11-2021 5:33
אסור לבת ישראל לעשות שירות לאומי וכל הרבנים אוסרים זאת!!! יש הרבה ערבים שנמצאים במסגרות שבנות שירות משרתות שם, זה לא מקום לדתיות והאמת שגם לא לחילוניות, את ברוך ה' לא עושה צבא אז ללכת ולעשות שירות לאומי ? יש הרבה חרדיות שלא עושות והן לומדות תארים ומתקדמות ומצליחות, תעבדו ותרוויחו יפה במקום לעשות שירות , ועל הדרך תוכלו אם תרצו לעשות גם תואר, אל תבזבזו את זמנכן גם ככה למדינה הזו לא מגיע שנעשה בשבילה מאומה !